Balans

Undrar om det går att köpa ?
Jag kanske kan få det utskrivet, typ på recept.
Även sömn, inte sömnmedel utan sån där härlig naturlig sömn
som man vaknar alldeles varm och nöjd ur. Som ett barn, rosig och gosig.
Igår hade jag många planer och fick en hel del gjort, idag har jag fullt upp
med att hålla balansen.
BALANS : det är avanserade saker det, tar du i för mycket tippar du åt ena hållet,
tar du i för lite faller du åt andra hållet.
Blåser det, ja då du, då stiger spänningen.
" Lyckas hon sitta kvar på sin pinne" ?
PINNE, vem vill ha en jävla pinne ? Jag önskar mig en tjock gren, högt upp,
med utsikt.
Helst skulle jag vilja ha en trädkoja med ett stadigt staket,
för balansen skull,men det vore väl att be om för mycket.
Fortsättning följer...
Nån Gång !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0