Italienare

Jag gillar min "italienare".
* Trots två förseningar, först kl 11, sen klockan 13 och sen blev det av klockan 16. Är man skicklig, viktig, någon alla vill ta del av och Italienare. Så är det inte förvånande !
* Han förstår vikten av familjen , helger och allt !
* Han tittar direkt på mig, och pratar med mig. Trots detta håller han koll på att vi förstår varandra.
* Han har en plan, jag gillar planer, även om senaste infektionen saboterade till viss del.
* Jag var trött när vi sågs idag så han ska komma förbi imorgon för att se hur mina mornar är.
* Sen fattas det nog någon slags beslut hoppas jag.
* Ibland när de pratar om olika alternativ kan jag undra "är det verkligen mig dom pratar om". Jag vänder mig om ser mig omkring, och där finns bara jag.
HUR FAN GICK DET TILL...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0