Julafton,även i år

Nu är maten förberedd, granen klädd, klapparna inslagna. Julklappsrimmen rimmade.
Godiset är kokt, så nu är det dags att duka. Vid fyra kommer resten av familjen.
Det är härligt när vi kommit så här långt, julstämningen är på topp.
Igår blev jag "upptankad" med små röda blodkroppar med tomteluvor på,
allt för att jag ska ORKA BÄTTRE.
ASIH-R, blev fast hos oss / mig i drygt två timmar, fick inte gå ifrån mig när små blodkroppar tankas på.
Vi rimmade vilt, åt knäck och smakade på julskinkan.
Vi skrattade åt tokerier och åt hur granen såg ut innan den blev klädd.
Sen lite mera mediciner, nattsöm, ett nytt besök av ASIH,
Och se:
* DET BLEV JUL , ÄVEN I ÅR
* EN GOD OCH FRÖJDEFULL JUL TILL ER ALLA *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0