Nyttigheter

Jag HAR varit nyttig idag, jag vill TRO det i alla fall .
Jag har
* planerat nästa veckas matsedel
* skrivit inköpslista
* beställt varor från Mataffären.se (kommer på tisdag)
DET är ju något jag kan göra i alla fall.
Vardagen som den ser ut, drar igång imorgon med dagbarn och allt.
Och mitt i allt detta går diskmaskinen sönder. Full av SKITIG disk vad annars.
PHUUU...
Det är då jag svär HÖGT över mina strejkande lungor.
Jag har varit nyttig
JA JA nästan nyttig i alla fall, i stora delar av mitt liv.
Någon sa en gång till mig " du får de prövningar du klara"
Jag vill inte ha flera nu.
Fast ÄRLIGT talat, en trasig diskmasin,
Jag säger som Karlsson på taket
*DET ÄR EN VÄRLDSLIG SAK
i det stora hela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0