Valmöjligheter

Idag har varit en behandlingarnas dag.
Förutom alla vanliga "trettioelva" tabletter, sprutor och infusioner så har jag tagit / fått,
* Gammanorm
20 ml. i varje lår subkutant. Ser tjusigt värre ut, om låren alltså, typ inbyggda "ridbyxor"
* Blod.
Två påsar B Rh+ (tack alla blodgivare). Jag gillar det där med positiva blodkroppar.
Det måste betyda att dom är extra pigga och allerta när dom far runt i min kropp och transporterar
VIKTIGA saker, typ syre.
Synd bara att jag sliter ut dom så att de tar bakvägen och smiter ut.
Ja, ja det fungerar ett tag och så länge dessa små allerta rödluvor droppar in har jag sällskap.
INTE att förakta.
Sen är jag TRÖTT.
Men IMORGON, DÅ NI.....
VALMÖJLIGHETER:
Skrämma kroppen, HELA kroppen med vatten, och sen UT.
TÄNK OM JAG ORKAR BÅDA... SLIPPER VÄLJA
MEN... Jag uppskattar möjligheten att VÄLJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0