Inskolning

Pågår.
I HELA VÅRAN FAMILJ:
Invänjning,
Planering
Tillvänjning.
Av flera "familjemedlemmar", det är ju det dom blir ASSISTENTERNA...
Lära mig be om hjälp. Inte vara ensam.
I måndags fick jag HJÄLP...
Av annan än familjen att Bada,
SKUMMBAD
Ett sånt där hett LYXBAD, där tårna sticker upp genom skummet.
Tvättade håret också... och blev insmord.
HEMMASPA, det ni.
HELT utmattande men....
Uuuunderbart var det, gick mycket bättre än jag trott.
Men det har tagit oss 6 veckor, att nå dit.
DIN KROPP och själ är så intigritetskrävande...
Jag får hjälp med allt, HÄNDER SÅ MYCKET.
NYTT, Uptäcker hur mycket som gått i stå....
Tröttande är bara förnamnet,
Men det går SÅ mycket bättre än JAG någonsin trott.
Familjen är lättad. Bara det.
Helt plötsligt är vi familj på mera "vanliga" villkor.
TÄNK VILKEN STRUTS JAG/VI har varit.
PHU.....
TRE ÅR , och KAN SJÄLV....
DET ÄR JAG DET, i ett nötskal

Kommentarer
Postat av: Dotra

Den där kansjälv-genen slappade inte av till generation 2 heller.

2011-06-15 @ 12:22:54
Postat av: fjällripan

Vad skönt att det känns bra, det tar nog tid att "vänja" sej, förstår att det är svårt... Kram!

2011-06-16 @ 04:06:04
URL: http://susannelindsfoto.blogspot.com/
Postat av: Spanaren

Underbara ord att mötas av bäste vännen ler.

Skumbad som är så skönt ;.)

Tack för alla dessa fina änglar som finns för dig och din familj/ kram

2011-06-16 @ 20:20:02
URL: http://spanaren55.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0