Klarvaken

Med sömnmedel.
Såååå tokigt, borde inte gå.
Typiskt MIG ;)
Men, det bubblar om mig och då måste jag sitta en stund.
Vill inte väcka maken min, så härligt att ha honom snusande,
här brevid mig.
Imorgon/idag börjar en alldeles ny vecka att ta hand om.
Helgen har varit helt underbar och intensiv..
Det kan vara så enkelt.
Min egen älskade Lundabo har varit uppe.
Pysslat om "lilla mamsen".
En Bästekompis har hjälpt mig ordna det "sista" på Balkongen,
medan jag satt uppstöttad i soffan...
Nu ska allt få "Växa och Frodas"
Ska försöka ta en bild nu och en bild senare....
Kanske Dotera kan hjälpa mig lägga upp dom.
Bildbevis och roligt att ha..
Mindre bubbel = sömn = NattiNatti
***
Hoppas jag...

Kommentarer
Postat av: Spanaren

Även en humla måste få vila ibland ;.)

Grattis till din dikt i mitt lokalblad :-)

/kram

2011-06-27 @ 10:03:14
URL: http://spanaren55.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0