Nedkopplad.

Jag har varit "nedkopplad".
Teleledningen la av och därmed också internet.
Felanmälan till Telia.
Sms medelande från telia "Sökt kontakt, ring."
Det var lättare sagt än gjort.
Tre dagar senare, fyra lååååånga telefonköer, typ 40 minuter !
" - Du har plats tjugoåtta i kön, Tack för att du väntar"
och efter några missförstånd (dom hörde inte vad jag sa), så kom jag ÄNTLIGEN fram.
Frågan var
- Har ni kontrollerat er egen utrustning ?
- Jaaa, ända till första ingående telekontakt.
- Okey, då får jag lämna över det till våra servicetekniker, tar tre arbetsdagar...
Färdigt om onsdag. TYP...
- Men vi anmälde ju i onsdags. (nu fredag mitt på dagen)
- Ja, men vi har ju inte hört av er.....
*** Då vart jag  SURARG......
Ifrågasatte Telia, deras kundkontakt och service.
Sen tog luften slut.
Men det tog skruv.
Problemet åtgärdades under måndagen, så nu fungerar datorn.
Men inte jag.
Undrar vart man ringer då ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0