Slemgädda

På vårdcentralen, när ungarna var små, så fanns ett akvarium i väntrummet.
I den fanns en fisk som med sin sugkroppsmun höll glaset rent från "slem" och grönt guck.
Ungarna gav den snabbt namnet "slemgäddan"...
En sån skulle jag behöva.
Den skulle leva gott, i mina "slemsäckar". Troligtvis övergödd men ändå.
Ett annat förslag är:
Ta ut "påsarna" båda två en i taget, skölja, vrida ur dom och stoppa tillbaks.
Typ recond så att säga. Då behöver man inte vänta på kompatibel donator,
ta hänsyn till komplicerande faktorer mm.
Det vore väl något.
Först recond, sen slemgädda....
Måste tänka på att inte riskera gäddans liv, övergödning är inte okey.
Men tänk, ett andetag utan bubbel, pip och väs.
Ett FRITT andetag !
*Zoologer gör något.
*Slemgäddor åt folket !
Ny affärside kanske.

Kommentarer
Postat av: jag

Ohh YES!! Jag lägger en beställning på 10-25 st...a va fan, skicka en sj-pall direkt!! Eller heter pallarna kanske nåt annat nuförtiden??? Du vet vad jag menar...

Hur länge har du väntat på nya lungor? Jag är inte på listan än men jag hoppas. Har 23% idag och mår apa!!!

Kram

A med alfa1

2011-01-18 @ 19:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0