Gilla Läget !

Vem kom på det ?
Själklart måste man "typ" acceptera sittuationen.
Försöka i alla fall.
Men vad finns att gilla i ett läge som du nästan inte kan påverka.
Efter fredagens "utflykter" var det rast och vila som gällde.
Orkade knappt med mig sjäv än mindre med någon annan.
Låg nerbäddad och låtsades att jag var en björn som gått i ide.
  • Tittar ut först till våren.
Alla var snälla och pysslade om mig,
Cirklade runt mig och höll på.
Hade jag orkat hade jag bett dom DRA ÅT PIPSVÄNGEN.
Tänk om man kunde lämna in den trasiga delen av mig på
reparation.
Ring när ni är färdiga, men glöm inte att lämna kostnadsförslag...
  • GILLAR LÄGET
Nej det gör jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0