Moppekompis

Jag har ett annat liv också !
På Årstafältet.
Där träffas jag och min moppekompis,med våra djur.
Tre hundar och en katt. Kisse tycker det ar kallt nu och "surar" hemma.
Där far vi runt med våra djur och pratar. Ibland tar vi en tur till The big M
för en kaffe latte. Vi tar Drive Thru till allas förtjusning.
Regnar det sitter vi på M.Olssons parkering under tak.
Vi ser nog rätt tokiga ut, men det är skyddat.
Har jag sagt att det är trehjulingar vi kör.
Trikes från hjälpmedelscentralen.
När vi har tid och ork ska vi hotta upp dom. Då ni !
  • Saknar dig min moppekompis

Kommentarer
Postat av: Amanda S

Hej!

Hittade din blogg denna sena kväll tack vare din dotter.

Har ingen egen blogg ännu, lånar dotterns. Vad vore livet utan barn!

Satt tidigare idag o spelade luciasånger på gitarr, det flyter rätt så bra. I morgon ska vi öva mera.

Kram o gonatt /tina

2010-12-10 @ 00:07:51
URL: http://sommarstrom.blogg.se/
Postat av: Söstra din

jag har inga ord... Gripande är det du skriver. Älskar dig !

2010-12-10 @ 08:25:42
Postat av: Mona

Saknar dig också!

Azzi tittar efter andra 3-hjulingar men ingen av dem är du.

2010-12-10 @ 18:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0