Omväxling förnöjer...

Sägs det.
*
Sista veckans väderlek har varit minst sagt omväxlande.
Från förra helgens "vårkänslor" till klass 2 varning och fullt utvecklad snöstorm.
Det medförde kaos i trafiken, i mina luftvägar, ja ta mig tusan hela kroppen.
*
Igär trodde jag att det skulle bli "problem" med mina besök från ASIH.
Men dom kom på avtalad tid och extrabesök dessutom.
Trots snö och trafikkaos.
Det ni SL. Ta lärdom...
Jag är imponerad och MYCKET tacksam.
Vad jag skulle göra utan dom vete gudarna allena.
*
Just nu önskar jag mig mindre omväxling och lite LUGN OCH RO.
Lite vanligt TRÅK som ALFONS skulle sagt.
Hmmm... eller var det hans pappa?
Min kropp hinner inte med, den SKA BARA. (typ Alfons)
*
MEN vad den behöver är VILA och ANPASSNING
=))
*     Till det är det till och med svårt att stava...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0