Födelsedagshelg

IKVÄLL, sent, kommer "Lundabon" hem, vi ska fira honom i dagarna två.
Tänk att han för 23 år och en vecka sen, var en illröd liten illbatting.
Vad tiden går...
*
När barnen var små och fyllde år var det roligaste dom visste,
att höra "sagan" om när just dom föddes.
Ögonen lös, öronen stora som tefat och lyckan ofantlig,
att en hel berättelse hade just dom som huvudperson...
*
Helgen ska vi fira lugnt i familjen tecken.
Imorgon kommer min systeryster och kusin.
Vi ska äta familjemiddag tillsammans, knytis, typ.
Söndagen ska ägnas åt inköp av födelsedagsvinterkängor
på något närliggande köpcenter med utrymme för moppeglid.
Vi ska FÖDELSEDAGSFIIIKA också.
Nog så viktigt.....
Sen mysig söndagmiddag innan Lundabon åter avreser mot Lund.
*
Nu gäller det att bunkra ORK.
HUR GÖR MAN DET ?
*
**** NåGRA TIPS
Sen är det måndag igen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Mitt sätt att bunkra ork är att be om hjälp och sedan prioritera min vila. Tar tid att vänja sig vid men nödvändigt i nuläget.

Ha en underbar helg!

2011-02-05 @ 13:30:38
URL: http://yesboxalright.blogg.se/
Postat av: Åsamamman

Tack för tipset !

Prioritera,det är SVÅRT det...

Hur nödvändigt det än är.

Jag tränar på det. Men det går så där

Alldeles för mycket jag vill göra.

Hoppas din helg blir alldeles UNDERBAR. =))

2011-02-05 @ 17:25:31
URL: http://moppegalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0