Hjältar

Jag har minst två besök om dagen. Det är bra, det underlättar och får min dag att fungera.
Utan mina besök skulle jag ligga mycket mera på sjukhus.
DYRT.
För samhället, för familjen.
Det är dyrare med sjukhusvård än med hemsjukvård.
På många sätt. Tänk att inte politikerna verkar förstå det.
Vissa dagar är besöken flera, beroende på hur jag mår och om det behövs något extra så att säga.
Dessutom får jag flera besök om dagen av min mans dagbarn.
De står där i dörröppningen och berättar
*VIKTIGA TING.
Om STAR WARS, SPINDELMÄN och andra hjältar för dagen.
Utan MINA HJÄLTAR vore livet bra TRÅKIGT

Kommentarer
Postat av: jag

Gud, nu blev du min hjälte!!! Hur fan orkar du vara vaken OCH skriva inlägg 08.28????

Jag sover minst 10 timmar/dygn...Jag är grymt imponerad!!!

A

2011-01-21 @ 09:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0