INMODDAD

JÄVLA SKIT:
Kommer ingen vart, snövallar och modd så långt ögat når.
DESSUTOM där det är plogat står det bilar hej vilt. På plogad trottoar,
Jag kan inte köra förbi bilarna på smal "stig" med min trehjuling...
OJ DÅ,! Typ.
"TÄNKTE INTE PÅ DET", ser bilförarna ut att tänka "jag måste ju ställa bilen någon stans, ju"
Skulle behöva fyrhjulsdrift och vinter/dubbdäck, men det finns inte att få tag i.
Försökte förra vintern redan.
Så JAG sitter här och tittar ut på alla som svärande slirar runt på två ben eller fyra hjul och ler
LITE SKADEGLATT...
SKADEGLÄDJE ska vara enda sanna glädjen sägs det.
MEN lite besk eftersmak ger den allt.
Skadeglädjen alltså...
* Jag längtar ut.
Varför är gräset alltid grönare på andra sidan staketet ?

Kommentarer
Postat av: jag

Hahaha, javisst kan man skratta åt de runtslirandemänniskorna - men fy vad jag också skulle vilja....

Gräset ÄR grönare, så det så! För mig kommer det att vara så tills jag själv kan gå, med mina egna ben, dit och kontrollera!!!

Jag sitter väl också mest och glor, har inte syrgas än....lungsjuk, 2 barn och lite dåligt med "liv" i livet. Men läsa bloggar är jag fanimig outstanding på!!

Kram till dig, du tappra!

A

2011-01-09 @ 14:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0