Reklam

Kan driva mig till vansinne, på många sätt så tröttande...
En reklam som retar mig är för hostmedicin; En familj är ute och går i snön,
Mamman är alldeles grå och suddig, hostar lite luddigt.
Hon går in och tar HOSTMEDICINEN, blir klar och färgglad.
Sen går hon ut och leker glatt med sin familj i snön.
Tänk om allt vore så enkelt.
Själv önskar jag mig Slanglös / trådlös syrgas.
Idag fastnar slangen ÖVERALLT, och det är frustrerande och tröttande.
Idag orkar jag inte med mera "vardagsmotion".
Jag vill vara slanglös och träna på Gym.
* FAN TA VARDAGSMOTION
Jag skyller på vädret.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag håller helt med. Just den reklamen känns extra grym för oss som har svårt att andas.



Maria

2011-01-20 @ 10:16:43
URL: http://yesboxalright.blogg.se/
Postat av: Åsamamman

Tack!

Ganska skönt att veta att man inte är ensam.

2011-01-20 @ 12:26:55
URL: http://moppegalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0