Sömn

Att det ska vara så svårt att få till.
PHU.
Att vakna klockan 02.20 och sen inte somna om.
TRIST;
Är bara förnamnet.
Brydde mig inte förut, men nu vill jag SOVA på natten,
och vara VAKEN på dagen....
VAKEN, inte ZOMBIE
Jag har faktiskt saker att göra, på MITT NYA sätt.
Viktiga saker.
Träffa vänner, kompisar.
Konstigt, men många finns kvar.
Ryktet har spritt sig, hon är sällskapssjuk !
Ska träffa "bästa" H idag, ska bli jättekul.
MEN
Rutiner, mediciner, "träningsprogram" och andra VIKTIGA besök...
SKA också klaras av.
Hmm, undrar om "T" tillåter "lite fusk"...
TROR INTE DET:
Jag vill ha en PÅ/AV knapp.
*******
VAR HITTAR MAN SÅDANA ?
arga smileys

Kommentarer
Postat av: Spanaren

Jag tror lilla frun vill hinna med så mycket att sömnen får vänta lite ;.)

Usch att inte få sova när man vill ... det kan bli jobbigt! Försök med att meditera när det blir så här! Kul att du är på G för att träffa din bästa H idag ler.

Tack för att du tänker på mig och skickar sms och mejl när jag saknar min hundkompis så/ kram



Ps Du är en guldgruva till vän!

Ds Orkar visst bara in till din blogg ;.)

2011-06-20 @ 08:30:18
URL: http://spanaren55.bloggplatsen.se
Postat av: fjällripan

Ja sömnen är ju så viktig, man blir galen när man inte kan somna och bara ligger och vrider sej...



Hoppas du får en trevlig dag :)

2011-06-21 @ 08:32:01
URL: http://susannelindsfoto.blogspot.com/
Postat av: judi

Ja att vara sjuk är ett heltidsarbete

Önskar dig en trevlig midsommar

2011-06-21 @ 16:57:02
URL: http://judi.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0