Sömn

ÄR nog så viktigt, sägs det...
Jag har börjat "knapra" lugnande och sömnmedel.
PÅ GAMLA DAR...
Det ni....
Jag HAR sovit i mer än en kvart.
VINGLADE till Toan, när sonen dök upp som stöd.
Snubblat på droppslangen, tur att nån tog emot.
Hmm...
Undrar hur HAN sover.... ?
Kopplat droppet "fel".
Det gick in med rekordfart, gav illamående, mindre lyckat.
Men jag har SOVIT och DRÖMT.
Till och med talat i sömnen...
Stackars familjen.
Är det inte det ENA så är det NÅGOT annat
*
LIVET PÅ EN PINNE,
*
GÅR UT PÅ ATT HÅLLA BALANSEN
OCH ATT SOVA
*
IBLAND......

Kommentarer
Postat av: fjällripan

Ja sova måste man ju...om då några tabletter kan hjälpa så är det ju bra :) Hoppas du snart får må bättre...KRAM :)

ps Grattis till publiceringen i Pitetidningen ds

2011-05-01 @ 20:17:17
URL: http://susannelindsfoto.blogspot.com/
Postat av: Spanaren

Detta måste vara tankeöverföring för jag tänkte på dig och din sömn igår. Slumpen eller pratade du mentalt med mig ;.)



Känns det skönt för dig och de dina så knapra på ;.)

/kram

2011-05-02 @ 09:57:45
URL: http://spanaren55.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0